گسترش خدمات مداخله ای اورژانس اجتماعی در دو بعد درمانی و فرهنگی

مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور در آئین بهره برداری از دو پایگاه اورژانس اجتماعی سطح سه در شهر تهران، حضور اورژانس اجتماعی را در لایه های زیرین جامعه، به نفع مردم دانست و خاطرنشان کرد: کارکنان اورژانس اجتماعی خط مقدم مواجهه و مقابله با آسیب های اجتماعی هستند که نیروهایی باهوش، دلسوز و مددکارند و تمام توان خود را در این راه پرخطر به کار گرفته اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود علی گو در ادامه کار در شرایط فعلی اورژانس اجتماعی را سخت توصیف کرد و اظهار داشت: نیروهای باسابقه علاوه بر انجام مداخلات قانونی، باید نیروهای جدید را در کنار خود آموزش داده که این دو وظیفه در کنار همدیگر می تواند نتایج مثبتی را در پی داشته باشد.

علی گو ادامه داد: فعالیت اورژانس اجتماعی، مداخله بزرگ فرهنگی در نواحی مختلف شهر است و صداهایی توسط عوامل دیگر جامعه شنیده نمی شود را کارکنان اورژانس اجتماعی می توانند بشنوند، لذا باید با تجهیز پایگاه های مختلف سطح شهر و ارائه آموزش های متفاوت، شرایط را به شکل مطلوب و سرویس دهی بهینه محفوظ داشت.

وی در پایان، خواستار حضور فرهنگی قوی تری اورژانس اجتماعی در محلات شهر تهران شد و افزود: باید از کارهای حجیم و پر سر و صدا پرهیز کرده و جلوگیری کنیم ولی در لایه های مختلف جامعه، خدمات مداخله ای اورژانس اجتماعی را در دو بعد درمانی و فرهنگی افزایش دهیم.

کد خبر 46405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد